dimecres, 13 de març de 2013

                                                                                                     


Ja vaig perdonar errors gairebé imperdonables.
Vaig tractar de substituir persones insubstituïbles,
d'oblidar persones inoblidables.

Ja vaig fer coses per impuls.

Ja em vaig decebre amb algunes persones ,
però també jo vaig decebre a algú

Ja vaig abraçar per protegir .
Ja vaig riure quan no podia .
Ja vaig fer amics eterns.
Ja vaig estimar i vaig ser estimat però també vaig ser rebutjat.
Ja vaig ser estimat i no vaig saber estimar.

Ja vaig cridar i vaig saltar de felicitat.
Ja vaig viure d'amor i vaig fer juraments eterns,
però també n'he trencat i molts.

Ja vaig plorar escoltant música i veient fotos .
Ja vaig trucar només per escoltar una veu .

Ja em vaig enamorar per un somriure.
Ja vaig pensar que anava a morir de tanta nostàlgia i ...

Vaig tenir por de perdre a algú especial
(i vagig acabar perdent-lo)
però vaig sobreviure.
I encara visc.
No estic només de pas per la vida.

I tu tampoc hauries de només passar ...
VIU!!!

És bo anar a la lluita amb determinació
abraçar la vida i viure amb passió.

Perdre amb classe i vèncer amb gosadia,
per que el món pertany a qui s'atreveix
i la vida és molt més per ser insignificant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada